Veel gestelde vragen?

Contact GsmStad:

Hoe kan ik contact opnemen met GsmStad?

U kunt het contactformulier invullen of een email zenden naar klantenservice@gsmstad.be of u kan bellen naar onze winkel op het nummer: 053/21.55.22. Wij zijn ook actief op Facebook (fb.com/gsmstad.be)  en op Instagram (@gsmstad.be).

 

Algemene Voorwaarden

Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?

U kunt onze Algemene voorwaarden op onze site vinden onder de rubriek Aanbevelingen.

 

Bestellen /Aankopen

Hoe kan ik een product bestellen?

 U kunt een product online bestellen op www.gsmstad.be en dat zal verzonden worden, of u kunt langskomen in onze winkel (Molenstraat 11 te 9300 Aalst).

 

Help, mijn model van Gsm, tablet, laptop, staat er niet tussen?

Neem gerust contact op via email klantenservice@gsmstad.be of via telefoon 053/21.55.22 en wij kijken of we u als klant verder kunnen helpen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Indien de bestelling reeds doorgevoerd en betaalt is kunnen wij de bestelling wijzigen enkel en alleen als wij het product niet specifiek hebben moeten bestellen bij de leverancier. Neem daarom steeds zo snel mogelijk contact op met ons via telefoon 053/21.55.22  of via email klantenservice@gsmstad.be en wij zullen kijken of we de bestelling nog kunnen aanpassen.

 

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de winkel kunt u cash of via bancontact betalen. Voor de bestellingen online kunt u veilig online betalen. Een overschrijving is ook mogelijk. Onze internet omgeving voor het betalen is via een veilige site Mollie (gebruikt door alle grote bedrijven in binnen- en buitenland).

 

Afhalen, verzending en levering

Kan ik mijn product laten verzenden?

GsmStad kan uw pakket veilig verzenden via Bpost Secure pakket (voor België) met een traceercode. Zo kunt u ten allen tijden uw pakket volgen via de website van Bpost of via uw account op www.GsmStad.be. Indien een andere leverancier dan Bpost het pakket zal leveren, zal u hiervan op de hoogte gesteld worden.

 

Wanneer zal mijn (online) bestelling verzonden worden?

De bestelling zal pas kunnen verzonden worden na betaling van de gehele som. Indien de bestelling voor 17h00 zal het pakket nog dezelfde dag vertrekken. 

 

Zijn er kosten voor het verzenden van mijn bestelling?

De bestelling kan verzonden worden. De verzending is altijd ten lasten van de koper voor bestellingen < 100 euro (tenzij anders overeengekomen). Bestellingen van > dan 100 euro worden GRATIS verzonden.

Voor reparaties nemen wij de kosten van het terugzenden naar de klant voor onze rekening.

 

Waar kan ik mijn traceercode vinden?

GsmStad zal u per email uw traceercode bezorgen. Zo kunt u uw pakket volgen op de site van de leverancier die uw pakket zal leveren  Indien u een account heeft op www.GsmStad.be dan kunt u het daar ook raadplegen..

 

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling  ophalen in onze winkel, Molenstraat 11 te 9300 Aalst van maandag tot zaterdag van 10h00 tot 18h00, of op afspraak.

 

Ik heb een fout gemaakt in mijn afleveradres?.

De klant is verantwoordelijk om het juiste adres van verzending van de goederen door te geven. GsmStad is niet verantwoordelijk indien de klant zich vergist van adres en zal de kosten van een nieuwe zending niet op zich nemen. De klant zal dan deze kosten moeten dragen.

 

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen met GsmStad via email klantenservice@gsmstad.be of via telefoon 053/21.55.22. Wij zullen dan kijken voor een snelle en goede oplossing. GsmStad zal dan de volledig verzendingskosten op zich nemen voor de 1ste verzending alsook voor de 2de verzending en als voor het terugzenden van de goederen.

 

Wat zijn de levertijden?

Bestelt en betaalt u voor 17h00,  dan gaat uw pakket de dag zelf nog naar Bpost en zou u deze de dag nadien moeten kunnen ontvangen. GsmStad is wel niet verantwoordelijk voor het laattijdig verzenden of afleveren van pakketten aan de klant aangezien deze service door derden wordt uitgevoerd.

 

Reparatie/Herstelling

Kan ik een toestel opsturen ter reparatie?

U kunt als klant een toestel (gsm, laptop, tablet of dergelijke) verzenden per secure pakket met een traceercode) naar onze winkel Molenstraat 11 te 9300 Aalst. Gelieve ons op voorhand de traceercode door te geven. Na de reparatie zal men u vragen de betaling te voldoen via Online betaling. De verzendkosten voor het terugzenden zal GsmStad op zich nemen. Eens de betaling ontvangen zal zijn, zal GsmStad uw pakket verzenden met een Bpost Secure pakket en zal GsmStad u de traceercode doorgeven via email of bericht, of kunt u deze raadplagen op uw account op www.GsmStad.be. Zo kunt u uw pakket ook volgen.

 

Hoe lang duurt een reparatie?

Een reparatie duur tussen de 30 minuten tot 2 uur indien de stukken in voorraad zijn. Indien de stukken niet in voorraad zijn hangt het af van de levering van de leverancier. Wij zullen u altijd proberen een indicatie geven van de tijdspanne van de reparatie, maar die is niet bindend aangezien GsmStad afhankelijk is van de levering van de stukken door derden.

 

Voorwaarden voor een reparatie:

On technisch team zal het toestel moeten bekijken en zal een analyse moeten maken van de kostprijs van de reparatie. Deze offerte zal overgemaakt worden aan de klant.

 

Wat zijn de kosten voor een analyse van de reparatie?

Voor de analyse van een reparatie zal steeds een voorschot van 20 euro gevraagd worden. Bij de reparatie door GsmStad, zal deze kost dan verrekend worden met de uiteindelijke reparatie. Indien u beslist  niet over te gaan tot reparatie bij GsmStad, zijn de 20 euro niet recupereerbaar en worden deze aanzien voor de geleverde prestatie.

 

Wat als mijn toestel niet gerepareerd kan worden?

GsmStad biedt ook tweedehands toestellen aan en zal vrijblijvend met u kijken wat de mogelijkheden zijn. Een tevreden en geholpen klant is ons goud waard.

 

Kan ik mijn toestel laten repareren bij GsmStad als ik het daar niet aangekocht heb?

Ja, wij kunnen uw toestel analyseren en maken zelfs indien u het niet bij GsmStad aangekocht heeft.

 

Factuur

Hoe kan ik mijn factuur ontvangen?

Na de betaling van de goederen, of de reparatie ervan, kunt u een factuur ontvangen. In de winkel zal de factuur direct opgemaakt worden, bij verzendingen zal de factuur verzonden worden via email. Als klant bent u dan ook verantwoordelijk om de juiste facturatie gegevens door te geven aan GsmStad.

 

Garantie

De geboden garantie op de producten?

Garantie op nieuwe toestellen: 2 jaar

Garantie op herstellingen: van 6 tot 1 jaar

De garantie is enkel en alleen geldig voor productfouten / fabrieksfouten. De garantie is niet geldig voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen.
Deze zaken vallen niet onder de garantie: water en of val schade, of schade zelf veroorzaakt. U kunt hierover ook onze Algemene Voorwaarden raadplegen.

Op kleine artikelen als Gsm hoesjes, Screenprotectors, gebruikte artikelen, enz. … is er geen garantie.

De originele verpakking moet ook aanwezig zijn om de garantie te laten lopen.

 

Andere vragen

Ik heb nog een andere vraag?

Indien u uw vraag en antwoord niet kunt terugvinden bij onze “Veel gestelde vragen”, neem dan gerust contact met ons op via email klantenservice@gsmstad.be of via telefoon 053/21.55.22. Wij helpen u graag verder indien mogelijk.